Introduzione è analisi di a tecnulugia di terminale di primavera

Introduzione di a tecnulugia di terminali di cablaggio di primavera

Tecnulugia di Spring Cage hè una Tecnulugia di cunnessione relativamente nova chì usa a forza retractive di Spring per cunducerà.

U filu hè pressatu in modu affidabile nantu à a barra di guida in u terminal per realizà a cunnessione elettrica di u filu.Stu terminal phoenix chjamatu "terminale di primavera pull-back", pò ancu esse literalmente traduttu cum'è "terminale di primavera cage".

U terminal di primavera di tippu pull-back adopta una struttura di primavera di tippu pull-back in miniatura, chì ùn solu risparmia assai spaziu, ma hà ancu e seguenti caratteristiche: grande area di identificazione, a più grande capacità di cablaggio, plug flexible è pull bridge, u più altu gradu. di materiale ritardante di fiamma.

A grande zona di identificazione l'identificazione in u centru di u terminal di primavera pull-back hè chjara è attraente, risparmiendu assai u tempu di cablaggio.Inoltre, u latu esterno di u terminal hè ancu marcatu.

A capacità massima di cunnessione di a serie di tirminali di primavera pull-back hè assai generosa, ancu s'è u filu rùbbrica nominali cù testa insulation tubular, filu pò esse accessu assai liscia.

Modu flessibile di plug and pull bridge I terminali di molla pull-back anu un ponte di doppia fila Wells per parechje modi di ponte.E parti di u ponte sò 2, 3, 4, 5, 10 è 20 bit rispettivamente, chì ponu esse aduprate per u ponte di catena è u ponte multi-bit di terminali.Rumpendu i denti di metallu di u ponte, a cunnessione trà i terminali separati pò esse realizatu in modu affidabile.U tirminali altu currenti pò esse culligatu à u tirminali cumuni cun un ponte di cunversione.Per esempiu, a cunnessione trà ST10 è ST4 o ST2.5

A cunchiglia d'insulazione di u materiale ritardante di fiamma di u più altu gradu hè fatta di materiale termoplasticu nylon 6.6, chì pò ghjunghje à u più altu gradu di ritardante di fiamma V0 di u standard UL94, sicuru è affidabile.


Tempu di post: 23-ghjugnu-2022